Gå til indhold
Annonce
Østjylland

Cyklismen eksploderer i Aarhus

Antallet af cyklister i landets næststørste by er vokset kraftigt de senere år - og en kraftig stigning er på vej. De mange trafikanter på to hjul giver byen udfordringer.

Skolegade er et af de steder, hvor der kan blive alvorlige problemer, hvis mængden af cyklister stiger yderligere de kommende år. Flere læsere peger på, at den smalle gade allerede i dag er en flaskehals. Foto: Jens Thaysen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce