Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning. Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning. Debat Læserbrev: Hvorfor vil politiet ikke i dialog - men straffe 900 bilister? Arkivfoto: Thomas Lekfeldt/Scanpix 2017) - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 20 okt. 2017 kl. 06:03 Karsten Munk, Klattrup Bygade 24, Fredericia Annonce Horsens Farfar tiltalt for overgreb på barnebarn: - Jeg ved ikke, hvorfor hun siger det - det er aldrig sket Erhverv Fra Hybenvej til hoodie-salg: Ni drenge gør iværksætterdrøm til virkelighed Horsens Flere mænd begik røveri i butik: "Vi skal bruge knive til at skade nogen" Erhverv Bager har fået smilet tilbage efter turbulent forår Annonce Hedensted 23-årig efterlyst mand fundet i god behold Horsens Nedrivning af 41 år gammel bro totalspærrer E45 i 18 timer og får store konsekvenser for trafikken Navne - Jeg vil stadig med til ting, for jeg vil da ikke snydes: Nu fylder Birthe Brix 100 år Horsens Ubudne gæster i dagtimerne: Gaming-pc og smykker stjålet Erhverv Ny negativ sjældenhed på Fængslet - minus var dog ventet Horsens Her er kommunens sværeste boligsalg: En villa slår dem alle Annonce AC Horsens AC Horsens forfremmer U15-træner: Får to fine titler og større ansvar i klubbens akademi Erhverv Manden bag Lilli Gyldenkildes Torv stopper: Fratrådt med omgående virkning Erhverv Café-ejer ville egentlig trappe ned: Nu skruer Lone i stedet op Brædstrup I 14 år har ingen købt Torbens hus: Nu åbner han døren for hjælp Annonce Horsens Borgere fra især to fjerne lande har været med til at sikre befolkningsvækst i Horsens Horsens Værktøjshandler udsat for indbrud: Tyvene slog til om natten Hedensted Bilister undrer sig over unikt støjværn: Derfor har virksomhed 'fået' særlig udgave HH Elite HH Elites cheftræner dropper tredobbelt arbejdsbyrde for at fokusere på håndbolden Horsens Disse oplevelser må du ikke gå glip af Annonce
Horsens Farfar tiltalt for overgreb på barnebarn: - Jeg ved ikke, hvorfor hun siger det - det er aldrig sket
Horsens Nedrivning af 41 år gammel bro totalspærrer E45 i 18 timer og får store konsekvenser for trafikken