Denne artikel indeholder sponsoreret ind
Pipedrive er en platform, der ganske enkelt hjælper dig, dit team og din virksomhed med at sælge mere. Med deres brugervenlige platform stiller de muligheder til rådighed, der gør det let og overskueligt at holde styr på de salgsprojekter, der er sat i gang. Pipedrives platform gør det muligt for dig og dit team at arbejde mere effektivt og derigennem øge virksomhedens salg. Platformen er skabt for at lette arbejdet med Customer Relation Management (CRM) og folkene bag Pipedrive er selv sælgere, der ved hvad der virkelig batter, når det kommer til salg.
Et godt visuelt redskab
Først og fremmest giver Pipedrive dig et super godt visuelt CRM-værktøj. På platformen oprettes alle salg i systemet som det, der kaldes pipelines. En pipeline står for hele salgsprocessen og inddeles i de faser, der er relevante for netop din virksomhed. Når du har oprettet alle de salgsprojekter, som du eller virksomheden har gang i og ført dem frem til det sted de er i salgsprocessen, får du et virkelig godt overblik over dine projekter. Når du går ind på platformen, kan du straks se i hvilken fase alle salgsprojekter ligger og på den måde få et samlet billede. Systemet er lavet så det hjælper med at prioritere hvilke opgaver, der er vigtigst og gør dig opmærksom på dette via notifikationer. Det sparer dig for rigtig meget tid, at du ikke selv skal til at undersøge, hvilken kunde du skal følge op på først. Dit arbejde bliver simpelthen optimeret og ved arbejde i team mindsker det den interne kommunikation om praktiske detaljer. I får mere tid til det væsentlige.
Analyser dine resultater og bliv bedre
I Pipedrive har du unikke muligheder for at analysere dine data og salgsmetoder. Du kan selv bestemme, hvilke rapporter du vil trække ud ved at filtrere og gruppere data og resultater fra salgsarbejdet. På den måde kan du holde nøje øje med dine egne eller teamets resultater. Du kan se hvilke salgsmønstre, der fører til, at salget kommer i hus og hvilke, der skal undgås eller ændres. Du kan ligeledes se, hvornår der opstår flaskehalse som tager farten af salget. På den måde har du mulighed for hele tiden at se, sort på hvidt, hvad der virker frem for at gætte dig frem. Du kan ganske enkelt nøjes med at bruge tid på det, der virker og undlade at bruge tid på det, der ikke virker. På den måde sker der en løbende positiv udvikling af dit, teamets og virksomhedens salg.
Godt grundlag for en solid strategi
De data fra salgaprojekterne, som samles ind og analyseres, er mere end et nutidsbillede. De giver også et troværdigt grundlag for at forudsige, hvad man kan forvente i den nære fremtid og er dermed et godt udgangspunkt for at planlægge en strategi for det kommende salgsarbejde. Data viser for eksempel hvilke kundegrupper, der køber, hvordan salget er grebet an, hvor lang tid det tog og om dækningsbidraget var godt. Som leder kan du naturligvis også følge den enkelte medarbejders arbejde og træde hjælpende til, hvis der er behov for at justere noget eller på anden måde støtte op om den enkelte medarbejders salgsproces. Data og analyse er med til at gøre alle bedre og styrker salget nu og fremover.
Hold fokus på næste handling
Platformen som Pipedrive har udviklet er bygget op om aktivitetsbaseret salg. Det betyder, at der er fokus på selve de aktiviteter og handlinger, der skal til for, at et salg kommer i mål. Når et salgsprojekt oprettes i en pipeline, er det ikke endestationen, der skal kigges på, men den handling eller aktivitet, som er det, der skal gøres først. Hvis man som salgsmedarbejder hele tiden har fokusset ude i en mulig fremtidig salgssucces, kan man hurtigt glemme de vigtige skridt, der skal til for at nå hen til succesen og dermed kommer man aldrig i mål. Pipedrive hjælper med at holde fokus på det næste skridt og få det gjort hurtigt og effektivt.
Du får professionel viden med i købet
Hos Pipedrive får du ikke bare et godt og effektivt redskab til dit daglige arbejde med salg, du får adgang til specialiseret viden om salg og om, hvordan du og din virksomhed opnår et bedre salg. Pipedrive har en blog fyldt med gode indlæg om, hvordan du mere effektivt finder nye potentielle kunder, der er tips og skabeloner til, hvordan du skriver det bedste tilbud, viden om hvordan du forbedrer din salgsproces, hvordan du kommer ind på nye markeder og får din virksomhed til at vokse, hvordan en salgsproces opbygges og meget mere. Der ligger også nyttig viden om strategier for kundekonversation, for pitching af ideer og for, hvordan man præsenterer sine produkter professionelt. Du får et helt univers af professionel viden, som du kan dykke ned i og drage nytte af i dit salgsarbejde.
Denne artikel indeholder sponsoreret indhold
Om Annoncørbetalt indhold
Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.
Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.
Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.
Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.
Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.