Annoncørbetalt indhold

Sådan kan du gøre bedre reklame for din virksomhed

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

I enhver virksomhed er kunderelationer og dét at gøre reklame uhyre vigtigt. Det er med til at sætte virksomheden, dens services og produkter i fokus, og det spiller en afgørende rolle når det kommer til salg og vækst. Derfor er det en god ide at optimere måden man gør reklame og når ud til nye kunder på, og det behøver ikke være en svær eller overvældende process. Tværtimod. Denne artikel giver dig inspiration til, hvordan du kan gøre bedre reklame for din virksomhed.


Reklamegaver med logo

Selvom det kan virke som et outdated trick, så er reklamegaver med logo en rigtig god måde at gøre reklame på. Det handler nemlig om at være synlig. Derfor er reklamegaver med logo en rigtig god løsning, da du gør noget ekstra for dine kunder og samtidig gør reklame for dig selv og din virksomhed. Det behøver ikke at være overdrevet, og du kan for eksempel både få lavet reklamegaver med logo på små genstande som kuglepenne og nøgleringe, men også større produkter som muleposer, t shirts og notesbøger. Du kan også bruge kasketter med eller logo som både medarbejdere og kunder kan bruge i hverdagen, og på den måde gøre reklame for din virksomhed i bybilledet eller det lokale træningscenter. Det er både smart og funktionelt.


Synlighed på sociale medier

Et element af reklamering og marketing, der for alvor er blevet afgørende det seneste årti er en virksomheds synlighed på de sociale medier. Hvad enten det er på facebook, Instagram, Twitter eller Linkedin, så er det vigtigt at være til stede og kommunikere gennem disse kanaler. Hvis potentielle kunder eller samarbejdspartnere ikke kan finde dig eller din virksomhed på nogle af disse platforme kan det i værste fald få dem til at søge et andet sted hen, da det i dag er på netop de sociale medier, hvor forbrugere får deres oplysninger om produkter og virksomheder.


Kundekontakt

Udover værdien i både reklamegaver og sociale medier skal vigtigheden af kundekontakt som en overordnet marketingstrategi og måde at gøre reklame på også nævnes. Det er netop i kontakten der etableres mellem en virksomhed og dens målgruppe, at nye kunder findes og gamle kunder beholdes. Du kan for eksempel være opsøgende når det gælder nye kunder og forsøge at komme deres behov til livs først, men du kan også prøve at følge op på køb og services hos eksisterende kunder. Det er en god måde at holde kontakten ved lige på og sikre dig, at kunderne er tilfredse og vil sprede budskabet om dig og din virksomhed.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.