Denne artikel indeholder sponsoreret indhold
Danskerne tjekker deres e-mail flere gange dagligt og helt overordnet set i et større omfang end de sociale medier. Det er altså her det sker, hvis du gerne vil hive fat i potentielle kunder til din virksomhed for at øge omsætningen. E-mail marketing er også det, der lidt mindre moderne kaldes for nyhedsbreve, og de er en genial løsning til at komme med målrettede informationer eller kampagner direkte til din målgruppe.
For hver krone du bruger på e-mail marketing, viser statistikken, at det er muligt at få dine penge 40 gange igen, såfremt at der er tale om den rette udformning, og det er lige præcis, hvad Poetype kan hjælpe dig med.
Det er ikke kun den direkte omsætning, der har betydning
Med den rette e-mail marketing er det ikke kun den direkte øgede omsætning, der har betydning for din virksomhed. Uanset om du sælger produkter eller ydelser, så er noget af det allervigtigste for nye kunder den omtale, som din virksomhed har.
Det kan i disse dage blandt andet komme via anmeldelser på Trustpilot. Det er her, at flertallet søger hen, når de skal vurdere en virksomhed eller webshop, og her kan gode anmeldelser fra dine tidligere kunder være lige det, der gør, at det er din virksomhed frem for konkurrentens, der vælges.
Du kan få udført målrettede og effektive nyhedsbreve uden brug af rabatkoder
Du behøver ikke at skulle dele en masse rabatkoder ud til dine kunder, før at de får lyst til at handle hos dig. Der er utallige eksempler på, at det sagtens kan lade sig gøre at få den helt store øgede omsætning, uden at du skal give en masse tilbud og gøre fortjenesten mindre end højest nødvendigt. Med den rette hjælp fra professionelle kan du derfor lave en god investering for din virksomhed og din omsætning.
Lad dine kampagner nå ud til en stor gruppe af kunder
Den største omsætning på eksempelvis en webshop kan komme fra tidligere kunder, der får informationer omkring kampagner og gode tilbud via e-mail marketing. Her sender du tilpassede eller personlige tilbud ud til dine kunder eller et nøje udvalgt segment.
Hvis du søger hjælp til at lave disse nyhedsbreve fra professionelle, kan du være helt sikker på, at det er din viden og ønsker, der kommer i fokus og kan blive til virkelighed gennem den rette e-mail marketing.
Det er helt gratis at uddele nyhedsbreve
Når du fremfører traditionelle reklamer til postkassen eller på sociale medier frem for e-mail marketing og nyhedsbreve, så kan der være ret store omkostninger forbundet med dette. Her kan du helt slippe og sende det rette antal nyhedsbreve ud til dine kunder, uden at det skal koste dig en krone.
Hermed er der en mulighed for at få flere kunder til din virksomhed med ren profit fra dem, der vælger at klikke videre for at købe dine produkter eller ydelser.
Denne artikel indeholder sponsoreret indhold
Om Annoncørbetalt indhold
Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.
Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.
Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.
Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.
Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.