Annoncørbetalt indhold

En hjemmeside skal ikke blot have et pænt udseende

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Når du får udviklet en hjemmeside, er det nærliggende at tro, at den blot skal have et pænt udseende, men der er i virkeligheden meget mere bag. Der er mange andre elementer, der skal være i fokus når man skal lave en flot og funktionel hjemmeside. En hjemmeside laves nemlig med henblik på at skabe kunder, hvorfor den skal være sælgende.

Dette er naturligvis en af årsagerne til, at du ikke selv bør stå for at lave din hjemmeside. Ydermere er det også en af årsagerne til, at ikke hvem som helst skal stå for det. Derimod skal du nøje udvælge, hvem der skal varetage dette for dig.

En hjemmeside skal være konverteringsoptimeret

Når du får lavet en hjemmeside, er det vigtigt, at den er designet og udviklet med fokus på konvertering. En hjemmeside er nemlig ikke meget værd, hvis den ikke kan skabe kunder. Derfor må man naturligvis ikke gå på kompromis med dette.

I nogle tilfælde kan man komme ud for, at man er nødt til at ofre diverse designelementer, for at sikre, at hjemmesiden konverterer bedst muligt. Dette skal man ikke tøve med at gøre, da det er afgørende, at man får mest muligt ud af den trafik, der sendes ind på hjemmesiden.

Overlad udviklingen til et specialiseret bureau

Hvis du står overfor at skulle have udviklet en ny hjemmeside, er det vigtigt, at du vælger at overlade det til et specialiseret bureau. Dem er der heldigvis mange af i Danmark, hvorfor du naturligvis også kan finde et bureau, der holder til i dit lokalområde.

Årsagen til, at det er en god idé at vælge et bureau i dit lokalområde er, at det er en fordel at kunne holde fysiske møder under processen. Holder du til i Kolding eller omegn, kan du f.eks. tage et kig på Adtention.dk, der er et digitalt bureau med ekspertise i hjemmesideudvikling.

En god hjemmeside er investeringen værd

Ikke alle virksomhedsejere har nemt ved at overtale sig selv til at investere en stor sum penge i en ny hjemmeside. Der bør dog ikke herske tvivl om, at det er investeringen værd, hvis blot man sørger for at vælge et professionelt bureau.

Det er dog vigtigt at understrege, at en hjemmeside ikke er noget værd, hvis ikke den besøges af potentielle kunder. Derfor er det mindst lige så vigtigt, at du investerer i effektiv markedsføring, hvilket kan omfatte alt fra annoncering på de sociale medier til søgemaskineoptimering.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.