Annoncørbetalt indhold

Coronakrisen har udløst gør-det-selv bølge

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Da hele landet lukkede ned i marts sidste år, som følge af Corona pandemien, lagde det gaderne øde. Pludselig stod vi alle i en helt uvant situation. En situation hvor vores hverdag fra den ene dag til den anden var totalt forandret. Men imens skoler, arbejdspladser og butiksliv har ligget øde hen i kortere eller længere tid i det forgangne år, har der været stor aktivitet andre steder. Således har landets byggemarkeder været blandt de helt store udflugtsmål blandt mange danskere. Nedlukningen har gjort det svært for mange gør-det-selv m/k’er at sidde stille med hænderne i skødet. Og så er tiden blevet udnyttet til at få ordnet haven, malet træværet og bygget om og bygget til. Såvel ude som inde. Det har man i den grad kunne mærke hos byggemarkederne. Her har der været en markant stor interesse for at gøre tingene selv. Ikke mindst på de lune dage med høj sol har mange, særligt private, kunder lagt vejen forbi det lokale byggemarked. Her er der blevet lagt planer for nye projekter og købt materialer hjem i den helt store stil.



Nyt syn på vores omgivelser

Samme stigende interesse og lyst til selv at gøre noget har man også oplevet i en af landets største malerkæder – Flugger. En naturlig forlængelse af byggemarkedernes travlhed. For når der er bygget og ordnet til perfektion, hvorfor så ikke også give det hele en omgang frisk maling? Coronakrisen har ikke blot ændret vores hverdag og vores måde at leve på. Den har også fået os til at se på vores omgivelser med andre øjne. Det gælder ikke mindst vores boliger og de omgivelser vi færdes i til daglig. Og hvorfor så ikke gå i gang med at gøre det selv, og bruge den ekstra tid man har fået forærende? Det er en af grundende til, at man hos Flugger har oplevet et sandt boom. Således har man alene de første tre måneder i år øget salget med 30%! Heraf har de såkaldte DIY-projekter en stor andel, vurderes det.



Store forandringer med små midler

Og det er ingen sag at gøre det selv med en god Flugger maling. Og tilmed gøre det pænt. Her er det muligt selv med små midler, at lave store forandringer og ikke mindst forbedringer. Blot et enkelt lag maling på rette sted, kan gøre en kæmpe forskel. Det kan næsten få hjemmet til at se nyt og anderledes ud! Men der er også kunder der har lagt vejen forbi både byggemarkeder og malerforretninger af andre grunde. Og ikke blot fordi de ønsker at friske hjemmet lidt op. En del kommer fordi de ganske enkelt har ting, de skal have ordnet. Det kan være en defekt vandhane, et par ødelagte fliser på havegangen eller en fatning der skulle udskiftes. Måske har det trængt til at blive gjort længe. Men nu har de pludselig fået tid til det som følge af hjemsendelse fra arbejdet i forbindelse med nedlukningerne.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.