Kommunen vil have de gode historier frem i SoMe-lyset

Som en del af brandingen af Hedenstederne, tilbyder Hedensted Kommune nu at gøre borgerne klogere på at bruge de sociale medier under #hedenstederne. Arkivfoto

Kommunen vil have de gode historier frem i SoMe-lyset

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Hedensted: De sociale medier er effektive, når det gælder om at sprede budskaber. Derfor kan borgerne i Hedensted Kommune nu over fem temaaftener blive klogere på, hvordan man tiltrækker nye spillere til fodboldklubben, arrangerer grillfest i nabolaget og kommer i kontakt med naboerne.

- Vi ved fra undersøgelser, at vi er mere tilbøjelige til at købe en bestemt vare, stemme på en politiker - eller endda flytte til en bestemt kommune - hvis mennesker, som vi stoler på siger god for det, siger Kasper Arlund, brandingkonsulent i Hedensted Kommune.

De fem temaaftener finder sted i Borre Knob ved Snaptun, tirsdag 11. september klokken 19-21, Aarstiderne i Barrit, torsdag 13. september klokken 17-20, Lindved Mejeri, mandag 17. september klokken 19-21, Østjysk Våbenhandel i Hedensted, onsdag 19. september klokken 19-21, Enorm Aps i Flemming, 23. oktober klokken 19-21. Den sidste temaaften hos Enorm Aps er specielt henvendt til foreninger og andre lokale fællesskaber.

Det er bureauet Seismonaut, der i et samarbejde med Hedensted Kommune, står bag de fem temaaftener.

Kommunen vil have de gode historier frem i SoMe-lyset

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce
Annonce