Debat Konservative. Velkommen tilbage til den borgerlige lejr 06 jun. 2016 kl. 09:41 Aksel Nielsen, Damgårdsvej 96, Skanderborg, formand for Dansk Folkeparti Skanderborg Mest læste Debat Vi trænger til en tidssvarende grundlov: Her er mit bud på de første syv paragraffer Debat Det er som om, Anni Matthiesen glemmer, at 80 pct. af landbruget består af svine- og mælkeproducenter: De forurener Danmark ufatteligt meget Leder Eliteidrætten i Horsens er ved at blive hægtet af: Kun én ting kan ændre på udviklingen Brev fra Borgen Højt tempo på den internationale scene: Vi skal gøre en forskel Debat Stiften mener: Festen er fortjent, men timingen er ikke god Debat Monberg om ny E45-tilslutning: Jeg glæder mig over, at vi nu er tættere på en hurtigere og mere smidig afvikling af trafikken her lokalt Erhverv For abonnenter Gran får ny medejer ombord: Det koster penge at udvikle, og efter tre mareridtsår er likviditeten presset Annonce Endnu en gang må politiet konfiskere bil: 20-årig fik fars Mercedes beslaglagt Annonce
Debat Det er som om, Anni Matthiesen glemmer, at 80 pct. af landbruget består af svine- og mælkeproducenter: De forurener Danmark ufatteligt meget
Debat Monberg om ny E45-tilslutning: Jeg glæder mig over, at vi nu er tættere på en hurtigere og mere smidig afvikling af trafikken her lokalt
Erhverv For abonnenter Gran får ny medejer ombord: Det koster penge at udvikle, og efter tre mareridtsår er likviditeten presset