To ting kan undre mig som borger i Horsens Kommune

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Leif Kristensen, Egehøj 12, Egebjerg, Horsens
Billede
Debat. 

Læserbrev: Vi har i mange år haft Horsens Bygger i påsken. Det har vi endnu, men nu også byggeri i flere år frem over det meste af Horsens Kommune.

Horsens er for tiden mere eller mindre et kæmpe hul i jorden, hvor der skal skyde flotte huse op med tiden.

Men ét hul undrer mig. Det er i fortovet ved fodgængerfeltet ved Åpark Centret, Lichtenbergsgade og Løvenørnsgade.

Dette hul er åbenbart et hul, der skal stå åbent, eller er det glemt med ledninger strittende op?

Hullet har været åbent siden januar til stor gene for fodgængerne. Fliserne i fortovet er brækket op, det er lidt svært, for ikke at sige meget svært, for ældre med en rollator, og dem er der jo en del af i dette område.

Den anden ting er, at det siges, at Horsens skal være grøn. Fint nok, men hvorfor skal det være på cykelstierne og Bryrupbanestien?

Græsrabatter skal man slå og ikke flå, men det, der sker i Horsens Kommune, er, at græs og andet, som er i græsrabbatten, flås i stumper og stykker samt sten og jord - alt flyttes ud på cykelstierne til gene og irritation for cyklisterne.

Med den maskinpark, Horsens Kommune råder over, så skulle det vel være muligt at montere en fejekost på flåmaskinen og feje skidtet tilbage, hvor det kom fra.

Prøv nu at gøre det lidt bedre.

Det siges, at Horsens skal være grøn. Fint nok, men hvorfor skal det være på cykelstierne og Bryrupbanestien? Græsrabatter skal man slå og ikke flå.

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce