Vi bruger cookies!

hsfo.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.hsfo.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere

Bak nu op om Venstre, Britta - og glem de der radikale holdninger

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Uffe Clausen, Hjortevej 8, Odense NV.
Billede
Debat. 

Politik: Kære Britta Schall Holberg! I avisen Danmark den 11. juni replicerer du over, at jeg har givet dig et par titler, som jeg fortsat synes passer godt til dig, fordi du ikke konkretiserer din kritik af din partifælle Inger Støjberg med klare eksempler på, hvad det er, hun har sagt, som i dine øjne er forkert og ude af trit med Venstres politik?

Det er nemt nok og for billigt bare at generalisere og efterlyse positive udtalelser om integration, når der er kæmpe problemer, som skal løses.

Den samme kritik retter du mod Venstres udlændingeordfører Marcus Knuth og den konservative Naser Khader. Du har i dit tidligere indlæg opfordret statsministeren til at forsøge at give de tre mundkurv på. Er det i Grundtvigs og Grundlovens ånd?

Inger Støjberg har som integrationsminister stor indsigt i, hvad der foregår på udlændingeområdet, Marcus Knuth har været udsendt og har et godt kendskab til muslimer og ikke at forglemme Naser Khader, der selv er muslim og er opvokset i Syrien.

Hvad er det, de siger, Britta Schall Holberg, som vi helst ikke må høre? Og hvad er det, du ved bedre om udlændinge- og integrationspolitik? Hvad er det, de skal sige, for at det klinger i dine ører? Er det radikal politik? Jeg synes, det ville være godt, hvis du bare en enkelt gang kunne bakke op om dit partis politik og især på udlændinge- og integrationsområdet med de mange nødvendige stramninger og ikke mindst ghettoplanen.

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.