Annoncørbetalt indhold

Tips til at forbedre lyset i din butik

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold



Annonce

Belysningen spiller en meget vigtig rolle i enhver butik. Den har nemlig en meget stor indflydelse på kundens tur gennem butikslokalet. Men hvorfor er belysningen så vigtig, og hvordan opnår du den bedste belysning i din butik?

Derfor er det vigtigt med en god belysning

Først og fremmest vil den rette belysning være med til at forbedre dine kunders oplevelse af butikken som helhed. Med hjælp fra lamper kan du skabe en helt særlig stemning og atmosfære, der passer til dit brand. Er du på udkig efter LED-lamper til din butik, så tryk her.

Gennem belysning kan du ydermere påvirke kundens humør og fremhæve bestemte produkter. Desuden er den rette belysning med til at gøre indkøbsoplevelsen meget mere behagelig for dine kunder. Disse faktorer har markant indflydelse på dit salg.

Og hvis der gives en ordentlig opmærksomhed til belysningen, kan en butik skabe en oplevelse, som kunden vil huske. Det giver kunden lyst til at besøge butikken igen. Der er derfor mange fordele ved at have en god belysning i din butik.

Det bør du overveje ved valg af belysning til en butik

Nogle butikker er allerede gået i gang med at modernisere deres butik med blandt andet LED-belysning. Det er også værd at overveje for dig, hvis belysningen i din butik ikke er helt optimal. Her finder du flere gode tips, du bør have in mente:

·      Overvej hvilken stemning samt hvilket signal, du gerne vil give kunden. Belysningen bør gå hånd i hånd med dit brand og butikkens koncept.

·      Sørg for, at der ikke er nogen mørke hjørner i din butik.

·      Oplys indgangen på bedste vis. Det gør den mere indbydende, mens det også giver kunder mere lyst til at komme ind i butikken.

·      Fremhæv alle dine bedste produkter. Det kan du eksempelvis gøre med hjælp fra spotlamper.

·      Det er også en god idé at oplyse og fremhæve butikkens navn. Det hjælper kunderne med at huske, hvad din butik rent faktisk hedder.

·      Tjek at ingen lamper har mulighed for at blænde dine kunder. Det vil være ubehageligt at gå rundt i en butik, hvor man konstant bliver blændet af forskellige lamper.

Der findes ingen korrekt formel, som du skal følge for at sikre, at du gør brug af belysningen på den mest optimale måde. Men ovenstående gode råd giver dig mulighed for at tænke mere over de belysningsbeslutninger, du har truffet eller skal til at træffe.

Vær mere energieffektiv med miljøvenlige pærer

Der er mange fordele ved at bruge en energieffektiv belysning. Her er der naturligvis tale om LED-belysning. LED-pærer bruger meget mindre energi end traditionelle pærer, hvilket kan være med til at sænke dine elregninger i din butik.

Så hvis du stadig har glødepærer, sparepærer eller halogenpærer i butikken, er der penge at spare med hjælp fra LED-pærer. Vil du gerne opdatere belysningen i din butik, er det klart værd at tage LED-lys med i dine overvejelser.

Ikke nok med at disse pærer er energibesparende, har de også en lang levetid. Du skal derfor heller ikke bruge penge på nye pærer eller udskifte dem i tide og utide. Samtidigt er disse pærer miljøvenlige, så du hjælper samtidigt kloden ved at vælge LED.



Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.