Annonce
Østjylland

Styled.dk forklarer sig med travlhed på grund af vækst

Indtil forleden,da Århus Stiftstidende begynde at beskæftige sig med klagesagerne, reklamerede Styled.dk med, at firmaet har fem stjerner på Trustpilot, selv om det kun havde tre stjerner, da Stiften tjekkede Trustpilots hjemmeside. Siden er de fem stjerner på Styled.dk's hjemmeside fjernet.
Netbutikken i Højbjerg mener ikke, at der er hold i kritikken.

HØJBJERG: Århus Stiftstidende har besøgt netbutikken Styled.dk på Axel Gruhns Vej 2B i Højbjerg for at få udleveret et telefonnummer på direktør Pia Fibiger Jensen.

Her var beskeden, at der ikke var nogen grund til at få nummeret, da de kun svarer på spørgsmål fra pressen, hvis man sender spørgsmål til netbutikkens info-mailkonto. Efterfølgende svarede de, at direktør Pia Fibiger Jensen ikke havde tid til at svare, så derfor modtog vi svar fra Support-Louise. Læs Styled.dk's svar herunder:

- Et af kritikpunkterne er, at kunderne ved problemer ikke kan komme i kontakt med jer hverken på telefon eller mail. Hvorfor sætter I ikke en af jeres ni ansatte til at svare kundetelefonen i stedet for at sætte en båndoptager på?

- Vi bruger live-chat, så vi kan hjælpe 10 kunder på 10 minutter i stedet for at bruge 10 minutter på at hjælpe én kunde via telefonen.

- Et andet kritikpunkt er, at mange oplever, at pengene bliver trukket, men varen kommer ikke. Enten skal de rykke utrolig mange gange og får så noget, de kalder en ”billig kopi”. Eller varen dukker aldrig op. Hvad er jeres kommentar til det?

- En billig kopi? Vi forhandler tøj-brands som er købt direkte fra de forskellige brands. Så der er intet kopi?. Jeg vil gerne se et konkret eksempel på en kunde, der har bestilt en vare, som aldrig er dukket op? Så vi samtidig kan hjælpe denne kunde (Hvis personen ikke selv vil kontakte os?)

- Vi kan konstatere, at i kælderen ligger fire webbutikker (styled.dk, crossbody, flawlesslegs, shadezstore.com) hvor tlf.nr 7199 2737 er kundeservicenummer for alle fire butikker, ligesom vi kan konstatere, at der er navnesammenfald i ejerkredsen af butikkerne. Hvordan arbejder disse butikker sammen?

- Der afsendes pakker for alle butikker fra adressen.

- Hvordan kan det være, at tre af disse fire butikker får samme type kritik af kunderne, at de betaler, men varen ikke dukker op?

- Vi har været i en kæmpe vækst de seneste måneder, og har haft svært ved at kunne nå at pakke alle 5-600 pakker dagligt. Dog har vi fået flere på teamet og er up-to-date igen. Dette kan du også se på f.eks vores trustpilot, at skuden er vendt igen.

- Trustpilot giver Styled.dk tre stjerner. Indtil i går var forsiden af Styled.dk pyntet med fem stjerner. De er fjernet nu (efter Århus Stiftstidende var på besøg, red.). Hvordan kan det være?

- Trustpilot's algoritme er uregnelig. Da vores programmør satte fem stjerner på hjemmesiden, var det, fordi vi havde fem stjerner. At vi så to dage efter er nede på tre igen, kan jeg ikke forklare dig, men vi bad vores programmør fjerne det igen, så snart vi ikke længere havde fem stjerner. Det tager dog også tid for ham at nå til den opgave.

- Politiet har modtaget 20 anmeldelser vedrørende Styled.dk og Forbrugerombudsmanden 17 henvendelser. Hvad er jeres kommentar til det?

Dette spørgsmål er Styled.dk ikke vendt tilbage med et svar på, selv om det blev gensendt.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Horsens For abonnenter

Hans har en finger med i alt i Vestbirk - uden at råbe op om det

Annonce