Annoncørbetalt indhold

Skal man vælge et københavnsk webbureau eller vælge en billig freelancer?

Annonce

Skal du have lavet en ny hjemmeside, hjælp til SEO eller brug for løbende teknisk udvikling, så skal du have hjælp udefra, hvis du ikke selv kan klare disse ting.

Alt efter hvad du har brug for, dit budget og krav til produktet, så står du med forskellige valgmuligheder, når det kommer til valg af IT leverandør.

Enhver med en laptop kan i princippet kalde sig selv for IT ekspert, derfor skal du træde varsomt, når du indtager den store jungle af IT valgmuligheder.

For skal du vælge den billige freelancer, der påstår at han kan klare alt til 1.000 kroner, eller skal du vælge et kvalitets webbureau i København, hvor et projekt kan koste op til 500.000 kroner.

Først skal du spørge dig selv, hvor stort dit budget er. Er dit budget under 5.000 kroner, så kommer du ikke særligt langt hos et webbureau, hvor timepriserne ofte starter ved 1.000 kroner.

Mange af dine små tekniske udfordringer kan ofte blive løst af en freelancer til samme kvalitet som en konsulent hos et webbureau.

Der hvor et webbureau skiller sig positivt ud fra en almindelig freelancer er ved de lidt mere komplekse opgaver. Det er ofte ved de store og komplekse opgaver, at det kan være en god ide at få et webbureau indover.

F.eks. hvis du skal have lavet et helt nyt bookingsystem, så kan det være en god ide at bruge et webbureau der er specialiseret i at lave bookingsystemer, da de har erfaring og ved hvilke ressourcer de skal bruge.

Grunden til at det er en god ide at vælge et bureau, når det kommer til avanceret løsninger er primært, at der ofte er brug for intern sparring og flere hænder på opgaven. I modsætning til en freelancer, så har et webbureau mulighed for at hive forskellige specialister ind på opgaven, hvis du har behov for det.

Du er også sikret som kunde ved et bureau, hvis der skulle opstå sygdom, da en anden person kan træde ind og hjælpe.

Uanset om du vælger en freelancer eller et bureau, så skal du gøre dit forarbejde, før du vælger et firma. En god ide er at ringe til de tidligere kunder, som firmaet har haft. Her kan du høre dem, hvad deres oplevelse af firmaet er.

Hvis firmaet taler dårligt om bureauet eller ikke føler, at de levede op til forventningerne, så skal du have forsvarsparaderne oppe.

Du bør også tage et kig på deres Trustpilot konto og se, om

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.