Annonce
Erhverv

L'Amourbox stormer frem efter "Løvens Hule"

Kristoffer Hjerrild scorede en god investering gennem Løvens Hule, og det betyder, at han nu vil udbrede sit pikante koncept "L'Amourbox". PR-foto
Konceptet L’Amourbox, der selv kalder sig en "romantisk medlemsklub" har tredoblet deres medlemmer efter optræden i tv.

AARHUS: I december 2017 etablerede det pikante koncept L’Amourbox sig i Aarhus, og siden har virksomheden haft travlt.

Efter sin medvirken i fjerde sæson af iværksætterprogrammet "Løvens Hule" er det strømmet ind med medlemskaber. Der er tale om en tredobling på få måneder.

I Løvens Hule kunne tv-seerne tilbage i februar se stifter Kristoffer Hjerrild tale sig til en investering på 1,2 millioner kroner fra de to investorer Mia Wagner fra Freeway-koncernen i Viborg og Jan Lehrmann for i alt 25 procent af virksomheden. Nu nærmer bokskonceptet sig 4000 medlemmer, som alle modtager en boks med pikante overraskelser til at forny samlivet i soveværelset hver anden måned.

- Før, under og efter var vi begravet i arbejde og kæmpede alt, hvad vi kunne for at følge med de mange nye medlemmer, der havde spørgsmål, og det var lidt af en kamp. Men heldigvis gik det, som det skulle, og vi er virkelig glade og taknemmelige for alle de nye medlemmer, der har lyst til at være en del af L’Amourbox, siger idémand og direktør Kristoffer Hjerrild i en pressemeddelelse.

Kærlighed som førsteprioritet

Koncerndirektør i Freeway og løvinde i det populære iværksætterprogram, Mia Wagner, er glad for den gode udvikling af L’Amourbox, men også i lige så høj grad for det vigtige budskab bag.

- Da jeg første gang mødte Kristoffer, kunne jeg først og fremmest se en iværksætter med ild i øjnene, og jeg synes også, L’Amourbox er et fantastisk koncept, som prioriterer noget så vigtigt som kærlighed, siger Mia Wagner.

Med den store investering fra løverne, håber Kristoffer Hjerrild at kunne udbrede L’Amourbox til flere lande.

Annonce
Forsiden netop nu
Annonce