Der kan tirsdag formiddag opleves problemer med at købe og søge efter rejser på flere af DSB's platforme.
Det oplyser DSB på Twitter. Der henstilles i stedet til at benytte Rejsekort eller at købe billet via det fysiske billetsalg på stationen.
- Når vi skriver fysisk billetsalg, så mener vi DSB 7-Eleven eller DSB Salg & Service, skriver DSB i et opfølgende tweet.
På grund af situationen er kravet om pladsbillet midlertidigt suspenderet.
DSB oplyser ikke i tweetet, hvornår man forventer at have rettet op på de fejl, som rejsende kan opleve.
Problemerne vedrører køb og rejsesøgning i DSB's app, på DSB's hjemmeside og billetautomaten på stationen.
/ritzau/
Der kan i øjeblikket opleves fejl med køb/rejsesøgning i DSB app, https://t.co/T7y8wTjyW7 og billetautomaten på stationen.
— DSB (@omDSB) January 19, 2021
Skal du rejse nu, anbefaler vi, at du benytter Rejsekort eller køber billet via det fysiske billetsalg på stationen.
Pladskravet er pt. suspenderet. pic.twitter.com/px2DZ93RSl