Annonce
Østjylland

Dagligvarebutikker tilbyder nu levering til døren: - Vi handler for dig

- Vi tror, at mange kunder som normalt sætter pris på at komme i butikken og have personlig kontakt, sætter pris på en løsning, hvor man kan ringe ind og føre en samtale med et levende menneske. siger Kenneth Holmen Pedersen, kædedirektør i Meny. Foto: Morten Dueholm/Jysk Fynske Medier/Ritzau Scanpix
Meny, Spar og Min Købmand i hele landet lancerer torsdag 2. april en ny platform, der skal hjælpe danskerne under coronakrisen. Levering koster 49 kr. uanset, hvor meget man bestiller.

ØSTJYLLAND: Er du nervøs for at handle i din nærmeste dagligvarebutik under coronakrisen, så tilbyder Meny, Spar og Min Købmand nu at handle på vegne af deres kunder og levere varene til døren.

Købmænd i hele landet er gået sammen om den nye hurtige service, der skal hjælpe danskerne under COVID-19. Tiltaget hedder "Vi handler for dig", og torsdag 2. april går platformen i luften over hele landet.

- "Vi handler for dig” er en ny platform, som er en særlig løsning oprettet i forlængelse af tiltagene i Danmark under COVID-19, og den vigtigste funktion er, at hjælpe danskerne til en nemmere hverdag, imens det står på. Platformen er blevet testet i Jylland og bliver fra i dag landsdækkende, siger Richo Boss, kædedirektør for SPAR, Min Købmand og Let-Køb.

KFI Erhvervsdrivende Fond har sponsoreret platformen, der giver kunderne mulighed for at ringe og bestille varer fra deres lokale MENY, SPAR og Min Købmand. Servicen dækker Jylland, Fyn, Sjælland, Bornholm og de brofaste øer i Danmark.

Annonce

Bestil hos et levende menneske

Ca. 250 lokale supermarkeder tilbyder vareudbringning i hele landet. Platformen er lavet i samarbejde med RelationMedia, som håndterer et kundecenter, som tager imod alle opkald og bestillinger på 70702035. Derefter bliver ordren sendt ud til den lokale købmand, som pakker varerne og sørger for, at de er klar til chaufføren, der leverer ordren til kunden.

Levering koster 49 kr. uanset hvor meget, man bestiller. Betaling sker via Mobilepay, og leveringsgebyret går ubeskåret til RelationMedias chauffører og medarbejdere på kundecenteret.

- Det vigtigste for os har været, at det er en løsning, som er nem at gå til for vores kunder. Vi tror, at mange kunder som normalt sætter pris på at komme i butikken og have personlig kontakt, sætter pris på en løsning, hvor man kan ringe ind og føre en samtale med et levende menneske. Det er den form for personlig kontakt, service og nærhed vi praktiserer i vores butikker og som “Vi handler for dig” også står for, siger Kenneth Holmen Pedersen, kædedirektør i MENY.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Horsens For abonnenter

Corona-strandet i Egebjerg: Australsk Schur-direktør arbejder i baghaven midt om natten

Annonce