Fleggaard og Casper Christensen i samarbejde om nyt reklameformat



Fleggaard og Casper Christensen i samarbejde om nyt reklameformat

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Fleggaards nye kampagne gør op med det traditionelle forhold mellem reklamer og underholdning. I stedet for product placement eller blot at købe reklameplads har UncleGrey og Fleggaard valgt at producere underholdning helt fra bunden i form af en ny komedieserie med Casper Christensen.

Serien ligner meget formatet fra Klovn, hvor man ser Casper komme ud i en masse uheldige og komiske situationer. Serien handler om, at Casper, uden at vide noget om brandet, siger ja til at starte et samarbejde med Fleggaard, men han finder hurtigt ud af, at Fleggaard ikke lige var det, han havde håbet på.

Brandet har derfor en central rolle i serien, og en del af serien foregår også i Fleggaards butikker. Der bliver dog på intet tidspunkt reklameret direkte for butikken, men i stedet blender Fleggaard brandet helt gnidningsløst ind, og det bliver en helt naturlig del af serien.

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i et samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Når en artikel er markeret med 'annonce' eller 'annoncørbetalt indhold', betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel. Indholdet skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med 'Annoncørbetalt indhold' og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.

Fleggaard og Casper Christensen i samarbejde om nyt reklameformat

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.