Vi bruger cookies!

hsfo.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.hsfo.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere


Karen Volf kanelkager tilbagekaldes efter mug-fund

Foto: Karenvolf.dk

Karen Volf kanelkager tilbagekaldes efter mug-fund

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Indland: Kagerne tilbagekaldes grundet enkelte fund af mug i kagerne. Muggen kan ses på overfladen af kagen. Beslutningen om tilbagekaldelsen er taget i samarbejde med Fødevarestyrelsen, og alle kanelkagerne fra Karen Volf fjernes nu fra hylderne i supermarkederne ind til årsagen er fundet.

Produkterne er solgt i Føtex, Bilka, Netto, Kvickly, SuperBrugsen, Dagli Brugsen, Fakta, Irma, Rema 1000, Løvbjerg, Meny, Spar, Min Købmand, Letkøb og Dagrofas andre butikker over hele landet.

Hos Bisca arbejder man nu på højtryk for at sikre, at en lignende fejl ikke sker igen:

- Kanelkagerne er bagt på vores fabrik i Sverige, og vi er lige nu i gang med at undersøge årsagen. Det er klart, at det ikke må ske, og derfor sender vi ikke flere kanelkager ud til butikkerne, før vi har løst problemet, siger Produktionsdirektør hos Bisca, Jesper Arentoft Ahrenkiel.

Har du som forbruger købt en Karen Volf Kanelkage med et af ovennævnte EAN-varenumre og bedst før dato, bedes du kassere varen eller returnere den til den butik, varen er købt i.

Disse produktioner trækkes tilbage
EAN-nr 5709364016454, Bedst før: 22.06.2017EAN-nr 5709364016454, Bedst før: 28.06.2017

EAN-nr 5709364016454, Bedst før: 17.07.2017

EAN-nr 5709364016454, Bedst før: 22.07.2017

EAN-nr 5709364016454, Bedst før: 08.08.2017

EAN-nr 5709364016454, Bedst før: 29.08.2017