Luk vindueVælg abonnement

Tilbage
Åben shoppen i et nyt vindue
Tilbage til artiklen
hsfo.dk

Cykel-boss afviser krise efter sponsor-stop

Publiceret: 06.10.2012 06:00
  • Del
    • Facebook
    • Twitter
    • LinkedIn
    • Email
  • Print
Af Jakob Hedegaard-Høgh

Det er fortsat uvist hvilket navn, der skal stå på trikoterne hos de lokale cykelhold Glud & Marstrand-LRØ fremover. Holdet er p.t. uden navnesponsor fra 2013, men det er ikke et udtryk for krise på holdet, der drives af Skelde Cycling.

Det bedyrer direktøren i Skelde Cycling, Christa Skelde, efter der de seneste dage er blevet spekuleret i årsagen til sponsorernes stop og holdets fremtid.

Situationen har fået Christa Skelde til at udsende en pressemeddelelse, hvor hun peger på, at holdet efter en succesrig sæson har så solid en økonomi, at det eventuelt kan fortsætte uden navnesponsor.

Ingen er smuttet fra aftaler

- Vi har uden tvivl set-uppet til det – såvel organisatorisk som sportsligt og praktisk. Vores cyklende sponsornetværk har gennem flere år udgjort rygraden i vores økonomiske fundament. Det betyder også, at vi selv uden et navnesponsorat på plads har et solidt økonomisk grundlag for at fortsætte holdet i 2013. Vi er derfor lige nu på udkig efter den helt rette samarbejdspartner som navnesponsor, der tror på vores koncept og vores værdier, og som har lyst til at vækste sammen med os gennem de næste par år, udtaler hun.

Christa Skelde påpeger, at hverken LRØ eller Glud & Marstrand er smuttet fra aftalen med holdet, og at der er "dialog med flere potentielle kandidater" til at overtage navnesponsoratet.

Hun spår, at der snart findes en ny sponsor og uddyber, at der også er dialog med nye rytter-profiler til at træde i pedalerne i 2013.



Seneste web-tv


    Seneste gallerier








      Jysk Fynske Medier

      Jysk Fynske Medier er en virksomhed dannet ved en fusion mellem Jyske Medier, Fynske Medier og Syddanske Medier. Det nye mediehus er landets tredjestørste med en budgetteret omsætning på 1,6 milliarder kroner og omkring 1325 medarbejdere. Koncernen udgiver 6 dagblade med et læsertal på en gennemsnitlig hverdag på 370.000 og på en gennemsnitlig søndag på 316.000. Hertil kommer 47 ugeaviser med et samlet oplag på mere end 1,1 millioner eksemplarer, ligesom koncernen ejer 3 lokalradioer med et gennemsnitligt ugentligt lyttertal på mere end 500.000. Hertil kommer en bred palet af digitale medier med mere end 1,2 million brugere og mere end 88 millioner sidevisninger. Endelig ejer Jysk Fynske Medier distributionsselskaber, et reklamebureau, et webbureau, grafiske virksomheder, trykkerier, filmselskaber og andre medierelaterede virksomheder.

      Adresse

      Horsens Folkeblad

      Søndergade 47

      DK-8700 Horsens

       

      Tlf: 76272000

      Fax: 75610797

       

      Kontakt os på e-mail

      Alle artikler, fotos, grafik og øvrige illustrationer, der er på denne side, stammer fra Horsens Folkeblad. Horsens Folkeblad har ophavsretten, jf. lov om ophavsret.

      Vilkår for anvendelse af Net-Avis og E-avis | Cookie- og Privatlivspolitik